راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي

تازه ترين اطلاعات تخصصي حوزه توريست را در اين مجله خبري بيابيد

راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي

۲۶ بازديد

بررسي مشخصات فني و مزاياي استفاده از ورق سينوسي ورق سينوسي كه به آن ورق كركره‌اي نيز گفته مي‌شود نوعي ورق گالوانيزه مي‌باشد كه به صورت ورق سينوسي رنگي و ورق گالوانيزه توليد مي‌گردد. ورق سينوسي توليد شده داراي ضخامتي در حدود 3/0 تا 1 ميلي متر و داراي عرض 100 و 125 سانتي مترمي‌باشد […]

لينك اصلي مطلب :
راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي https://artavilla.com/راهنماي-خريد-ورق-رنگي-طرح-سينوسي/ https://artavilla.com/راهنماي-خريد-ورق-رنگي-طرح-سينوسي/#respond آرتا ويلا Thu, 31 Dec 2020 08:57:20 0000 اجراي سقف اردواز https://artavilla.com/?p=1680

بررسي مشخصات فني و مزاياي استفاده از ورق سينوسي ورق سينوسي كه به آن ورق كركره‌اي نيز گفته مي‌شود نوعي ورق گالوانيزه مي‌باشد كه به صورت ورق سينوسي رنگي و ورق گالوانيزه توليد مي‌گردد. ورق سينوسي توليد شده داراي ضخامتي در حدود 3/0 تا 1 ميلي متر و داراي عرض 100 و 125 سانتي مترمي‌باشد […]

لينك اصلي مطلب :
راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

بررسي مشخصات فني و مزاياي استفاده از ورق سينوسي

ورق سينوسي كه به آن ورق كركره‌اي نيز گفته مي‌شود نوعي ورق گالوانيزه مي‌باشد كه به صورت ورق سينوسي رنگي و ورق گالوانيزه توليد مي‌گردد. ورق سينوسي توليد شده داراي ضخامتي در حدود 3/0 تا 1 ميلي متر و داراي عرض 100 و 125 سانتي مترمي‌باشد كه از اين ورق سينوسي براي ساخته شدن سقف‌هاي شيبدار و همچنين شيرواني استفاده مي‌شود.

در ابتداي كار كه براي اولين بار اين ورق‌هاي سينوسي توليد شد، براي خانه‌ها و ويلاهاي افراد مرفه و ثروتمند مورد استفاده قرار مي‌گرفت ولي با افزايش امكانات توليد و توليد بيشترورق‌هاي سينوسي امكان استفاده براي همه فراهم شد. در زمان‌هاي گذشته اين ورق‌هاي سينوسي از كيفيت كمي برخودار بوده‌اند و به مرور زمان و با در معرض قرار گرفتن باران هاي شديد و مدوام دچار حالت زنگ زدگي مي‌شدند و كارايي خود را به طور كامل به مرور زمان از دست مي‌دادند.

اين مشكل باعث شد كه شركت‌هاي توليد كنندهٔ اين ورق‌ها به فكر جلوگيري از اين اتفاق وافزايش سطح كيفيت اين محصول شدند. با توليد ورق‌هاي سينوسي گالوانيزه به اين مشكل خاتمه دادند. اين ورق‌هاي سينوسي گالوانيزه قابليت رنگ پذيري دارند و با رنگ شدن ديگر دچار زنگ زدگي نمي‌شوند.

در زمان‌هاي قديم مردم براي اينكه آب باران را از پشت بام به سمت پايين هدايت كنن و آبي به داخل ساختمان‌ها وارد نشود از سقف‌هاي شيبدار استفاده مي‌كردند اين سقف‌هاي شيبدار از ورق‌هاي سينوسي ساخته مي‌شد اما در زمان‌هاي قديمي ورق‌هاي سينوسي كه ساخته مي‌شد از كيفيت امروزي برخودار نبوده‌اند و بعد از مدت زماني در حدود يك سال بايد حتماً تعويض مي‌شدند. ولي امروزه ورق‌هاي سينوسي از كيفيت ساخت عالي برخوردار هستند و مي‌توانند نياز امروزي را تأمين كنند و مدت زمان طولاني بر روي شيرواني‌ها دوام داشته باشند.

قيمت ورق سينوسي

ورق سينوسي از جنس گالوانيزه و حالت موجدار مي‌باشد و در ساختمان‌هاي سمت شمال براي سقف‌هاي شيب دار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قيمت ورق سينوسي با توجه به درجه كيفيت، سايز آن متفاوت مي‌باشد. در ادامه به قيمت انواع اين ورق‌ها اشاره خواهيم كرد.

ورق سينوسي 5/0 بلند گالوانيزه با محدوده قيمت 33900 تومان و 34700 تومان، ورق سينوسي 6/0 بلند گالوانيزه با محدوده قيمت 30600 تومان تا 32500 تومان در بازار امروزي به فروش مي‌رسند. البته لازم به ذكر است كه با توجه به شركت‌هاي توليدي قيمت‌ها متفاوت مي‌باشد.

مزاياي و فوايد ورق سينوسي

ورق سينوسي اين قابليت را دارد كه به صورت آسان و كاملاً سريع و راحت نصب مي‌شود. ورق سينوسي نسبت به ديگر محصولات شبيه خود كه دربازار توليد مي‌شود زيبايي و كيفيت خاص خود را دارد. ورق سينوسي داراي وزن سبكي مي‌باشد و اين باعث شده است كه در بلايايي طبيعي مانند زلزله آسيب و خسارت چنداني وارد ننمايد.

اين ورق سينوسي داراي مقاومت بسياري مي‌باشد به اين گونه كه به هيچ عنوان تحت هيچ شرايطي مثلاً شرايط آب وهوايي و يا آتش دچار تغيير شكل نمي‌شود. همچنين اين قابليت را دارد كه به هيچ عنوان شكسته نمي‌شود.

مكان‌هاي قابل استفاده از ورق‌هاي سينوسي

ورق‌هاي سينوسي قابليت استفاده براي سقف منازل مسكوني را دارا مي‌باشند يعني براي سقف‌هاي شيرواني قابل استفاده مي‌باشند. از ورق‌هاي سينوسي براي كركرهٔ مغازه‌ها نيز استفاده مي‌شود كه از روي درب شيشه‌اي براي امنيت بيشتر استفاده مي‌كنند. در ساختمان‌هاي مسكوني مانند آپارتمان‌ها براي قسمت پاركينگ بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد و همچنين از اين ورق‌هاي سينوسي براي ديوار سوله‌ها نيز استفاده مي‌كنند. در برخي موارد در بخش دامداري يا كشاورزي براي سقف طويله‌ها يا انبارها استفاده مي‌كنند.

مشخصات فني ورق‌هاي سينوسي

ورق‌هاي سينوسي با توجه به شركت و كارخانهٔ توليدي داراي مشخصات فني متفاوتي مي‌باشد به اين گونه كه اين كارخانجات با توجه به موقعيت و امكانات خود اين ورق‌هاي سينوسي را توليد مي‌كنند كه در ادامه به يك نمونه از اين مشخصات فني اشاره مي‌كنيم.

ضخامت اين ورق‌هاي سينوسي از 5/0 ميليمتر گرفته 7/0 ميليمتر مي‌باشد. ابعاد ورودي از 100 تا 125 سانتيمتر مي‌باشد ابعاد خروجي از 90 تا 112 سانتي متر مي‌باشد. وزن اين ورق‌ها در 1 متر طول حدود 9/3 تا 9/4 كيلوگرم مي‌باشد.

ابعاد ورق‌هاي سينوسي

شركت‌ها و كارخانجات توليدي ورق‌هاي سينوسي و همچنين سفارش دهنده‌هاي ويژهٔ ورق‌هاي سينوسي تعيين كنندهٔ ابعاد و اندازهٔ اين ورق‌ها مي‌باشند. با توجه به اينكه ورق سينوسي گالوانيزه در كجا مورد استفاده قرار مي‌گيرد داراي اندازه‌هاي مختلفي مي‌باشد.

نصب اين ورق‌هاي سينوسي گالوانيزه به علت اينكه از هنگامي كه توليد مي‌شوند، همهٔ نكات لازم براي نصب آن‌ها رعايت شده است كار آساني مي‌باشد. ولي اگر طول اين ورق‌ها زياد باشد احتمال دارد با مشكلات جزئي روبرو شويد كه اين مسئله را نيز با استفاده از ورق‌هاي تيكه تيكه مي‌توانيد حل كنيد.

ويژگي‌هاي ورق سينوسي توليد شده در استان اردبيل

اين ورق‌ها داراي انواع ويژگي‌ها مي‌باشند از جمله مي‌توان به داشتن ظاهري زيبا نسبت به موارد مشابه اشاره نمود. در انواع رنگ‌هاي دلخواه در بازار موجود مي‌باشد. در برابر ضربه‌هاي متوالي كه به آن وارد مي‌شود داراي مقاومت مي‌باشد و به هيچ عنوان دچار پارگي نمي‌شود و داراي اين توانايي مي‌باشد كه در فصل زمستان عايق خوبي براي منازل شما محسوب مي‌شود. اين ورق‌هاي شيرواني به دليل اينكه از مواد بازيافت تهيه مي‌شوند اين قابليت را نيز دارند كه بعد از خراب شدن دوباره بازيافت شوند.

شركت آرتا ويلا يكي از شركت‌هاي توليدي اين ورق‌هاي سينوسي مي‌باشد و سعي كرده است كه با بهتريت كيفيت ممكن اين ورق‌ها را به توليدد برساند و در اختيار مردم ايران در نواحي مختلف كشور قرار دهد اين شركت متعلق به استان اردبيل بوده و در شهرهاي اطراف اردبيل مانند مشكين شهر، پارس آباد، سرعين، داراي نمايندگي مي‌باشد و از طريق سايت آرتا ويلا مي‌توانيد براي مشاهدهٔ انواع ورق‌هاي سينوسي اقدام كنيد و با مشاوران شركت آرتا ويلا در ارتباط باشيد و از اين طريق مي‌توانيد سفارشات خود را به ثبت برسانيد.

لينك اصلي مطلب :
راهنماي خريد ورق رنگي طرح سينوسي

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

https://artavilla.com/راهنماي-خريد-ورق-رنگي-طرح-سينوسي/feed/ 0

منبع :آرتاويلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.