حقوق و مزاياي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در دو سال اخير چه تغييراتي داشته است؟

تازه ترين اطلاعات تخصصي حوزه توريست را در اين مجله خبري بيابيد

حقوق و مزاياي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در دو سال اخير چه تغييراتي داشته است؟

۱۳ بازديد

گروه استان هاي خبرگزاري آنا؛ دپارتمان توسعه و مديريت منابع از نظر وظايف يكي از مهمترين اركان هر نهادي است و وظيفه ايجاد سيستم امور اداري و اجراي دقيق قوانين و مقررات اداري و مالي را بر عهده دارد. تمركز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، سياست هاي رفاهي ، جمع آوري …

حقوق و مزاياي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در دو سال اخير چه تغييراتي داشته است؟ https://dibarooz.ir/حقوق-و-مزاياي-كاركنان-دانشگاه-آزاد-اسل/ ديباروز Sun, 14 Feb 2021 09:39:56 0000 استان ها https://dibarooz.ir/حقوق-و-مزاياي-كاركنان-دانشگاه-آزاد-اسل/ گروه استان هاي خبرگزاري آنا؛ دپارتمان توسعه و مديريت منابع از نظر وظايف يكي از مهمترين اركان هر نهادي است و وظيفه ايجاد سيستم امور اداري و اجراي دقيق قوانين و مقررات اداري و مالي را بر عهده دارد. تمركز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، سياست هاي رفاهي ، جمع آوري …

گروه استان هاي خبرگزاري آنا؛ دپارتمان توسعه و مديريت منابع از نظر وظايف يكي از مهمترين اركان هر نهادي است و وظيفه ايجاد سيستم امور اداري و اجراي دقيق قوانين و مقررات اداري و مالي را بر عهده دارد. تمركز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، سياست هاي رفاهي ، جمع آوري درآمد ، نظارت بر فعاليت هاي شركت هاي وابسته ، عمدتا تأمين خدمات دانشگاهي و پشتيباني ، و ارائه سياست هاي مناسب براي تأمين نيروي انساني مورد نياز سازمان تأييد شده و ساير استانداردهاي اين زمينه. .

در دانشگاه آزاد اسلامي ، اين نماينده به عنوان پشتيبان كليه مناطق دانشگاه با هدف تأمين و بهبود امكانات مورد نياز جهت پيشبرد اركان دانشگاه در راستاي استراتژي ها و وظايف اساسي ، عمل مي كند. اين معاونت وظيفه هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي وظايف واحدهاي تابعه و ارائه دستورالعمل هاي لازم در موارد ضروري براي تعيين سياست اجرايي در امور اداري و مالي را بر عهده دارد.

ساختار گسترده مالي دانشگاه آزاد اسلامي و ضرورت ايجاد واحدهاي دانشگاهي در ايجاد فضاهاي آموزشي ، نقش اين نماينده در دانشگاه را نسبت به ساير واحدهاي آموزشي دولتي برجسته مي كند. دپارتمان امور اداري و امور مالي همواره به دنبال ايجاد محيط مناسب براي پيشرفت اهداف آموزشي ، پژوهشي و فرهنگي بوده و با تأمين اعتبار براي نيازهاي مالي و رفاه اساتيد سهم بسزايي در رشد و شكوفايي واحدهاي دانشگاهي داشته است. كاركنان و دانشجويان

اخيراً موضوع مهم مربوط به جايگاه اعضاي هيئت علمي و اعضاي هيئت علمي و نحوه انجام امور آنها مانند پرداخت حقوق ، دستمزد و ساير موارد در دانشگاه آزاد اسلامي به حاشيه رفته است و برخي موضوعاتي را در فضاي مجازي مطرح كرده اند ، در حاليكه محمد مهدي فدكار ، معاون توسعه و مديريت منابع دانشگاه آزاد اسلامي ، در اظهارات خود آخرين مورد براي دانشگاهيان در استان هاي مختلف ، از جمله تسويه حساب حقوق بازنشستگان و كارمندان دانشگاه تا پايان سال جاري ، با 55 سال ٪ افزايش اعضاي هيأت علمي به عنوان قوانين ، تمركززدايي و تفويض اختيار استانداريها ، كاركنان بيمه و اعضاي هيئت علمي ، ارائه خدمات مناسب و جديد به كارمندان ، اصلاح مقررات حقوق و غيره

خبرنگار آنا به منظور تأييد مطالب منتشر شده توسط برخي در فضاي مجازي ، با تعدادي از روساي دانشگاه آزاد اسلامي در مراكز استانها در مورد وضعيت حقوق و شرايط واحدهاي آسيب ديده طي دو سال گذشته صحبت كرد و در دوره جديد دوره مديريت

چالش هاي دانشگاه آزاد اسلامي در يك چشم انداز 5 ساله حل خواهد شد

اسحاق رسول

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل معتقد است با كار در فناوري ، واحدهاي دانش بنيان و كارآفريني در يك چشم انداز 5 ساله ، چالش هاي دانشگاه آزاد اسلامي حل مي شود.

اسحق رسولي در گفت وگو با آنا ، فعاليت هاي دانشگاه آزاد اسلامي در استان اردبيل را در حل مشكل پرداخت حقوق و مزاياي واحدهاي دانشگاهي (كاركنان ، اساتيد و …) تشريح كرد و گفت: “در استان اردبيل ، ما از برخي واحدها همانطور كه در شهرهاي ديگر غير از مركز استان اتفاق افتاده است ، من در پرداخت حقوق مشكل داشتم.

وي ادامه مي دهد: “با حمايت سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي طي دو سال گذشته در دوره مديريت جديد ، ما توانستيم اين وضعيت را تا حدودي برطرف كنيم و در مقايسه با آنچه دو سال پيش بود ، اقدامات خوب منجر به خلاص شدن از شر اين وضعيت شد. “

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل مي افزايد: با حمايت هاي انجام شده در اين مدت توانستيم حقوق خود را پرداخت كنيم و تاكنون مشكلي نداشته ايم. اما در صورت وجود برخي ادعاها مانند هزينه هاي تحصيل ، ما با هماهنگي سازمان مركزي نسبت به پرداخت اين مطالبات اقدام مي كنيم.

الرسولي اقدامات انجام شده در واحدهاي استاني دانشگاه آزاد اسلامي را يادآوري مي كند و مي گويد: مديريت هزينه ها و پس اندازها ، خلاص شدن از شر هزينه هاي غيرضروري و افزايش بهره وري مهمترين اقدامات اساسي است كه توسط روساي دانشگاه آزاد پيگيري و انجام شد. در استانها

اين مقام مسئول مي گويد: با وجود محدوديت هاي قانوني و روزنه هاي موجود ؛ فعاليت هاي غير شهروندي در حال انجام است كه در ميان مدت تأثير دارد. من معتقدم با اقدامات انجام شده در واحدهاي فناوري ، حوزه فعاليت هاي دانش بنيان و كارآفريني كه در واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي انجام مي شود ، چالش هاي دانشگاه آزاد اسلامي طي 5 سال حل مي شود نقطه نظر.

تقاضاي 45 ميليارد تومان از منطقه گلستان از بنياد شهيد مشخص نيست

سيد علي طاهري

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در منطقه گلستان به رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: “به دليل افزايش شهريه ها كه در گذشته اندكي در حال افزايش بود ، توانايي واحدها در پرداخت به موقع حقوق و پرداخت شهريه براي اساتيد بيشتر شده است.” آنا

حجت الاسلام سيد علي طاهري مي افزايد: به دليل افزايش شهريه ، ضرر واحدها بهبود مي يابد. البته به نظر مي رسد ميزان 12٪ از سهم سازمان مركزي براي توسعه و تكميل كارهاي عمراني براي استانهايي كه داراي پروژه هاي نيمه تمام هستند نياز به بازنگري دارد.

وي مي افزايد: در دوره دولت جديد اقدامات مناسبي براي افزايش حق مسئوليت ها انجام شد. با اين حال ، اقدامات مناسب تري بايد براي افزايش حقوق كارمندان و اساتيد انجام شود.

اين مقام مسئول مي گويد: در منطقه گلستان ، واحد مينودشت يكي از مفقودترين واحدها بود كه با ادغام با واحد گنبدكاووس برطرف شد و نيروهاي اضافي نيز براي رفع كمبود نيرو در اين واحد دانشگاهي به واحد گنبدكاووس منتقل شدند. .

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان گلستان مي گويد: طي دو سال گذشته مديريت دانشگاه ، بدهي حدود 20 ميليارد توماني واحدهاي منطقه گلستان به بانك ملي با مديريت دستگاه مركزي و تلاش همكاران تسويه شده است. اما سفارش 45 ميليارد توماني واحدهاي منطقه گلستان از بنياد شهيد ناشناخته مانده است.

طاهري معتقد است كه بخشنامه هاي بازنشستگي و بهبودي و كاهش 140 كارمند و استاد در سطح استان گلستان باعث انعطاف پذيري بيشتر واحدهاي دانشگاهي شده است.

ما همه بدهي هاي خود را به دانشكده ، دانشكده و كاركنان خود داريم

ناصر حميدي

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان قزوين در مصاحبه با آنا گفت: از زماني كه در اين دانشگاه كار كردم ، حقوقم ذهني شد و با اين شرايط تمام حقوق و مزاياي اعضاي هيئت علمي و اساتيد را به طور كامل پرداخت كردم حتي قبل از شروع ماه آينده ما با مشكلي در اين زمينه روبرو نبوديم.

و ناصر حميدي اضافه مي كند ، “متأسفانه ، كرونا بر درآمد دانشگاه تأثير گذاشته است و ما بايد با مردم زندگي كنيم. از آنجا كه شركت ها با مشكل روبرو هستند و كارفرمايان ، دانشجويان يا والدين دانشجويان در پرداخت شهريه مشكل دارند.”

وي گفت: “اين امر ما را از دستيابي به درآمدي كه به آن وابسته بوديم ، باز داشت”. با اين حال ، ما از معدود دانشگاه هايي هستيم كه تمام بدهي هاي خود را به اعضاي هيئت علمي و كارمندان پرداخت كرده ايم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در استان قزوين معتقد است كه دكتر طهرانچي با سبك مديريتي خاص در دانشگاه آزاد اسلامي ، هويت جديدي را در اين دانشگاه ايجاد كرد ، دليل اين امر ايجاد يك سيستم يكپارچه براي شناسايي واحدها و سازمان مركزي با دانش واحدهاي دانشگاه.

حميدي ادامه مي دهد ، “اين نقطه قوت سيستم جديد مديريت دانشگاه آزاد اسلامي است ، و از سپتامبر 1999 ، كه درآمد مستقل شد ، هماهنگي هاي لازم انجام شد تا واحدهاي ضعيف تري آسيب نبينند و از منابع دانشگاه استفاده شود ، و اين سيستم هيچ واحدي را قادر به پرداخت نمي كند. “

اولويت پرداخت حقوق و مزاياي كارمندان

وي اظهار داشت: اگرچه درآمد واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي صرف برخي از پرداخت هاي جانبي شد ، اما هزينه نگهداري ساختمان ها و اماكن دانشگاه افزايش يافت. با اين حال ، طبق بخشنامه هاي آژانس مركزي ، اولويت پرداخت حقوق و مزاياي دانشگاه و هزينه هاي جاري است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان قزوين در بخشي ديگر از گفتگوي خود با آنا با اشاره به تحصيلات مجازي دانشگاه و ايده كاهش هزينه ها به آنا گفت: بايد به خانواده ها اطلاع داده شود كه كلاس هاي مجازي تفاوتي ندارند از كلاسهاي حضوري ، و اينكه ما بايد حقوق و مزايا را بپردازيم كاركنان ، اعضاي هيئت علمي و كاركنان.

اوضاع رو به بهبود است

ابراهيم رحيمي

همانطور كه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در شرمحال ، بختياري و شهركرد در مصاحبه با آنا گفتند: به طور كلي ، به دليل ركود جزئي كه در سال هاي گذشته در اين استان رخ داده بود به دليل كاهش تعداد دانشجويان در برخي واحدها ؛ اما با حمايت مسئولان دانشگاه و مديريت دكتر تهرانچي ، وضعيت پرداخت تاكنون خوب بوده است.

ابراهيم رحيمي افزود: “با انتقال مديريت هزينه ها به استانها ، اوضاع نسبتاً مساعدتر شده و در مقايسه با دو سال پيش ، شيب كسري كمتري داشته و در برخي موارد متوقف و بهبود يافته است.”

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در شرمال ، بختياري و شهركرد در مورد ميزان مديريت دانشگاه در دوره جديد مي تواند حقوق و مزاياي اعضاي هيئت علمي و كارمندان را با توجه به شرايط دو سال گذشته سازمان دهد. آيا فاصله وجود دارد اما اوضاع رو به بهبود است.

به گزارش آنا ، با اقدامات انجام شده در سال هاي اخير در دانشگاه آزاد اسلامي و در دوره مديريت جديد براي برون رفت از مشكلات و مشكلات پيش رو ، از جمله از دست دادن برخي از واحدهاي دانشگاه ، و حقوق و مزاياي پايين كارمندان و غيره ، مي توان تصور كرد كه با سازمان ها ، سياست ها و برنامه هاي اجرا شده و مشخص شده ، ارائه امكانات جديد براي اساتيد دانشگاه و كارمندان و ساير تصميمات به زودي منجر به بهبود شرايط زندگي كاركنان و وضعيت واحدهاي دانشگاهي خواهد شد.

انتهاي پيام / 4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.