۴۲۶ نفر در فارس طي يك روز بستري شدند/ افزايش ابتلا به كرونا – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۴ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، دكتر مهرزاد لطفي امروز دوشنبه در سي و پنجاه و پنجمين جلسه در بخش بيماري ها ظاهر شد. كوئيد 19 نفر در دانشگاه ، از بستري بي سابقه بيش از 2،600 بيمار كوئيد و 19 بيمارستان و مركز درماني در استان اعلام كردند كه 426 نفر از آنها طي 24 …

۴۲۶ نفر در فارس طي يك روز بستري شدند/ افزايش ابتلا به كرونا – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dibarooz.ir/۴۲۶-نفر-در-فارس-طي-يك-روز-بستري-شدند-افز/ ديباروز Mon, 19 Apr 2021 09:48:08 0000 عمومي https://dibarooz.ir/۴۲۶-نفر-در-فارس-طي-يك-روز-بستري-شدند-افز/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، دكتر مهرزاد لطفي امروز دوشنبه در سي و پنجاه و پنجمين جلسه در بخش بيماري ها ظاهر شد. كوئيد 19 نفر در دانشگاه ، از بستري بي سابقه بيش از 2،600 بيمار كوئيد و 19 بيمارستان و مركز درماني در استان اعلام كردند كه 426 نفر از آنها طي 24 …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، دكتر مهرزاد لطفي امروز دوشنبه در سي و پنجاه و پنجمين جلسه در بخش بيماري ها ظاهر شد. كوئيد 19 نفر در دانشگاه ، از بستري بي سابقه بيش از 2،600 بيمار كوئيد و 19 بيمارستان و مركز درماني در استان اعلام كردند كه 426 نفر از آنها طي 24 ساعت گذشته در بيمارستان بستري شده اند.

وي با اشاره به تعداد بي سابقه بستري شدن در بيمارستان در استان طي روز گذشته كه بالاترين تعداد را از ابتداي شيوع ويروس كرونا مشاهده كرد ، گفت: از بين آنها 347 بيمار در وضعيت وخيمي قرار دارند و كادر پزشكي در حال انجام اقدامات خود هستند آنها براي نجات جان خود استفاده شده اند.

دكتر لطفي ساده سازي و سهل انگاري عمومي را مهمترين عامل در مواجهه با اين موج جديد و سنگين بيماري در روزهاي اخير دانست و از همه خانواده ها خواست تا از فرزندان خود مراقبت كنند ، از سلامتي سالمندان حمايت كرده و در هر اجتماع و اجتماع شركت كنند جمع شدن سلام از خانواده ها اجتناب كنيد ، زيرا انواع جديد كرونا مي تواند به سرعت گسترش يابد.

رئيس دانشگاه در اين جلسه ضمن بررسي آمار بازرسي سلام تشخيص آزمايشگاهي. اين مطالعه آمار بيمار ، علل مرگ بيمار ، آمار بيماران بستري و بهبوديافته ، روند ارائه خدمات به بيماران و موارد مشكوك در مراكز درماني و عملكرد مراكز آزمايشگاهي تشخيص ويروس كرونا را مطالعه كرد.

و دكتر لطفي با بررسي شرايط شهرهاي مختلف استان از نظر شيوع بيماري ، تعداد بيماران ، بستري شدن در بيمارستان و مرگ و ميرهاي ناشي از تاجگذاري ، براي پيگيري و مداخله تيم هاي تيم معاون رئيس دانشگاه. بهداشت و مشاور معاون درمان در مناطق با شيوع بالاي استان.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.