ورق دكرا چيست؟

تازه ترين اطلاعات تخصصي حوزه توريست را در اين مجله خبري بيابيد

ورق دكرا چيست؟

۸ بازديد

ورق دكرا، تايل دكرا، دكرا نيوزلندي، ورق سنگريزه اي دكرا اولين محصول وارداتي از كشور صنعتي نيوزلند است كه كيفيت جهاني را به خود اختصاص داده است و محصول و متريالي منحصر به فرد شناخته شده است. ورق دكرا از جنس گالواليوم، آلوزينك، آلياژ مس، آنتي باكتريال، رزين دوميكروني، اكروليك پرايمر و سنگريزه هاي طبيعي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق دكرا چيست؟) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

ورق دكرا چيست؟ https://vilanama.ir/materiales-villa/what-is-a-decra-sheet/ https://vilanama.ir/materiales-villa/what-is-a-decra-sheet/#respond ويلانما Tue, 26 Jan 2021 22:06:32 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=538

ورق دكرا، تايل دكرا، دكرا نيوزلندي، ورق سنگريزه اي دكرا اولين محصول وارداتي از كشور صنعتي نيوزلند است كه كيفيت جهاني را به خود اختصاص داده است و محصول و متريالي منحصر به فرد شناخته شده است. ورق دكرا از جنس گالواليوم، آلوزينك، آلياژ مس، آنتي باكتريال، رزين دوميكروني، اكروليك پرايمر و سنگريزه هاي طبيعي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق دكرا چيست؟) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

ورق دكرا، تايل دكرا، دكرا نيوزلندي، ورق سنگريزه اي

دكرا اولين محصول وارداتي از كشور صنعتي نيوزلند است كه كيفيت جهاني را به خود اختصاص داده است و محصول و متريالي منحصر به فرد شناخته شده است. ورق دكرا از جنس گالواليوم، آلوزينك، آلياژ مس، آنتي باكتريال، رزين دوميكروني، اكروليك پرايمر و سنگريزه هاي طبيعي تشكيل شده است. ورق دكرا به دليل دارا بودن وزن سبك، قابليت انعطاف پذيري و مقاومت عالي در برابر باد، باران و تگرگ از بهترين محصولات وارداتي شناخته شده است. امروزه انواع تايلهاي دكرا و بخصوص ورق شينگل لانه زنبوري، بهترين گزينه جهت پوشش سقفهاي شيب دار و شيرواني مي باشد.

ورق دكرا، تايل دكرا، دكرا نيوزلندي، ورق سنگريزه ايدكرا نيوزلندي، بهترين محصول وارداتي از نظر لايه هاي تلفيقي و كيفيت است.

محصول دكرا به دليل سازگار بودن با محيط زيست و تاييد كارشناسان و همچنين گارانتي طولاني مدت از طرف شركت سازنده، بهترين محصول وارداتي از نظر لايه هاي تلفيقي و كيفيت ميباشد.

نحوه زيرسازي ورق سنگريزه اي دكرا

زيرسازي ورق دكرا پس از خرپاسازي و آهن كشي، با چوب چهار تراش روسي، شاسي كشي و تيرريزي ميگردد. همچنين ورق دكرا به دليل پوشش دهي عالي، قابليت اجرا و نصب در كمترين درصد شيب را دارد. ورق دكرا؛ به دليل داشتن لايه آلوزينك حدود 20 درصد گرمايش در سقف شيبدار ايجاد ميكند و همين امر باعث ميشود تا زمان برف نشيني روي سقف، برفها به آرامي آب شوند و از شيب سقف سرازير شوند.

تاريخچه ورق دكرا

متريال دكرا از سال 1380 از كشور صنعتي نيوزلند وارد ايران شده است و با گذشت نزديك به دو دهه از وارد شدن اين محصول، هنوز هم تازگي خاص خود را دارد و كارفرمايان همچنان درصدد اجراي ورق دكرا در پوشش سقف ويلاي خود هستند.

شركت ويلانما با داشتن بهترين رزومه هاي اجراي پيشاني ساختمان و ساير خدمات سقف با ورق دكرا در اكثر مناطق ويلايي كشور و همچنين با در دست داشتن اكيپ اجرايي تعليم ديده ماهر جهت اجراي ورقهاي دكرا، آماده ارائه خدمات فروش دكرا و انواع متريال هاي وارداتي و داخلي در سراسر كشور ميباشد. لطفا پيش از هر اقدامي در جهت پوشش سقف ويلاي خود، از مشاوره رايگان شركت ويلانما بهره مند شويد.

ورق سنگريزه اي دكراعدم تغيير رنگ در اين محصول باعث تازگي و طبيعي شدن جلوه كار مي شود.

چرا با توجه به قيمت بالاي متريال دكرا هنوز هم كارفرماها تمايل به اجراي اين محصول دارند؟

كاملا مشخص است كه هيچ گراني بي علت نيست. امروزه مردم علاقمند هستند كه يك بار هزينه كنند براي هميشه. در طول 20 سال زماني كه از وارد شدن ورق دكرا ميگذرد، هنوز هم كه از كنار پروژه هاي اجرايي با جنس دكرا ميگذريم انگار كه همين امروز اجرا شده است و به نوعي تازگي دارد. سنگريزه هاي طبيعي كه در لايه هاي دكرا وجود دارد، باعث شده است كه كار طبيعي جلوه كند و عدم تغيير رنگ در اين محصول باعث تازگي و طبيعي شدن جلوه كار شده است.

همچنين مدل پرس اين ورق كه به صورت تايلي روي هم قرار ميگيرند نيز باعث شده تا به زيبايي چهره كار افزوده شود. علاوه بر زيبايي ظاهري در ورق دكرا، نوع جنس منحصر به فرد اين محصول نيز ما را به تامل وا ميدارد. در يك ورق با ضخامت 50/.  هشت لايه به صورت تلفيقي با سليقه زياد گنجانده شده و كسي كه اقدام به خريد اين محصول مي نمايد، در واقع با يك تير 8 نشان ميزند.

پوشش سقف شيرواني با تايل دكرا مزاياي استفاده از تايل دكرا در سقف هاي شيبدار

مزاياي استفاده از تايل دكرا در سقف هاي شيبدار

در استفاده از اكثر متريال سقفهاي شيرواني، نكته اي كه بيشتر كارفرماها و سازنده ها را اذيت مي كند براق بودن ورقهاي شيرواني است. دليل براق بودن اين ورق ها آنست كه ورقهاي مصرفي اكثرا با رنگ هاي كوره اي براق رنگ آميزي و توليد ميشوند و اين امر باعث ميشود كه در دراز مدت در اثر تابش مستقيم آفتاب روي ورقهاي رنگي، تغيير رنگ ايجاد شود. خوشبختانه محصول سنگريزه اي دكرا جوابگوي اين مشكلات است و به دليل داشتن لايه سنگهاي معدني و نگهدارنده هاي رزين دو ميكروني در لايه زيرين و رويي در اين محصول، حتي با گذشت 50 سال از نصب اين محصول، به هيچ عنوان تغيير رنگ مشاهده نمي شود و ظاهر ورق دكرا منظم و كاملا مات است.

اين محصول دوست داشتني كه نظر اكثر سازنده هاي پروژه هاي ويلايي خاص را به خود جلب كرده است، در عين حال كه از كيفيت و مزاياي عالي تري نسبت به متريالهاي ديگر برخوردار مي باشد، ظاهري طبيعي و در عين حال مات دارد. داشتن ظاهر مات و كلاسيك در اين محصول باعث شده است كه ابهت پروژه ويلايي بيشتر به چشم بيايد.

ورق دكرا؛ در حال حاضر در دو تيپ كلاسيك و طرح شينگل توليد و عرضه ميگردد. طرح كلاسيك دكرا ظاهري سفالي را به خود گرفته است و طرح شينگل كه مدل طرح پيانو نيز نامگذاري ميشود، يكي ديگر از جذاب ترين مدل ظاهري ورقهاي دكرا ميباشد. اين نوع از تنوع در ورقهاي سنگريزه اي نيز در نماي ظاهري سقفهاي ويلايي تاثير به سزايي دارد و باعث ايجاد نماي جذاب در سقفهاي شيرواني ميشود، از مدلهاي معمولي متريالهاي ديگر خود را متمايز كرده است و در واقع محصولي منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است.

كيفيت بالا و رنگ بندي متنوع تايل دكراويژگيهاي ورق دكرا در مقايسه با نمونه هاي مشابه

ويژگيهاي ورق دكرا در مقايسه با نمونه هاي مشابه

با استفاده از محصولات وارداتي دكرا در گذشته، مشكلات واردات اين متريال زيبا و مقاوم را داشتيم. طوري كه به محض وارد شدن، خيلي سريع تمام مي شد و بايد منتظر وارد شدن اين محصول مي مانديم. اگر اين اتفاق در فصل سرما مي افتاد پروژه در حال اجرا با مشكل جدي مواجه مي شد، زيرا حدود حداقل دو ماه زمان مي برد تا متريال دكرا مجددا وارد كشور شود.

خوشبختانه امروزه با پيشرفت تكنولوژي در داخل كشور، شركت كينگستون اقدام به توليد دكرا تحت ليسانس كشور كانادا كرده است و پس از وارد شدن مواد اوليه اين محصول، در ايران توليد و عرضه ميگردد. اين امر باعث شده تا قيمت اين محصول نيز نسبت به متريال وارداتي كمتر باشد. با توجه به اينكه ورق كينگستون نيز حدود 10 سال از توليداتش ميگذرد و طي استفاده هاي مكرري كه از اين متريال توسط اكيپ اجرايي شركت ويلانما ميگذرد، خوشبخانه به خوبي امتحان خود را پس داده است. ورق كينگستون در 12 رنگ توليد و عرضه ميگردد.

ما براي اطمينان خاطر كارفرمايان محترم، ميتوانيم آدرس رزومه هاي اجرايي خود را كه با ورق كينگستون كانادا انجام شده، در اختيار آنها قرار دهيم تا با خيال آسوده اين محصول را انتخاب نمايند. لازم به ذكر است كه اين محصول 50 سال گارانتي كيفيت دارد.

تمامي خدمات اجرايي شركت ويلانما به صورت تخصصي و با ارائه مشاوره رايگان در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و همچنين تمام استان هاي ايران با حمل و نصب و گارانتي محصول به صورت كامل و به قيمت روز تهران اجرايي ميگردد. شهرهاي خارج از محدوده تهران جهت استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد.

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق دكرا چيست؟) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

https://vilanama.ir/materiales-villa/what-is-a-decra-sheet/feed/ 0

منبع :ويلانما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.