پيش‌بيني رگبار و رعدوبرق طي ۵ روز آتي در برخي نقاط كشور/وزش باد شديد در شرق

تازه ترين اطلاعات تخصصي حوزه توريست را در اين مجله خبري بيابيد

پيش‌بيني رگبار و رعدوبرق طي ۵ روز آتي در برخي نقاط كشور/وزش باد شديد در شرق

۵ بازديد

مديركل هواشناسي ، پيش بيني و هشدار سريع از پيش بيني رگبار و رعد و برق در برخي از نقاط كشور طي پنج روز آينده خبر داد. صادق ضياء در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، وي گفت: امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به ويژه بعد از ظهر و اوايل عصر ، در برخي …

پيش‌بيني رگبار و رعدوبرق طي ۵ روز آتي در برخي نقاط كشور/وزش باد شديد در شرق https://dibarooz.ir/پيش‌بيني-رگبار-و-رعدوبرق-طي-۵-روز-آتي-د/ ديباروز Thu, 19 Aug 2021 04:26:24 0000 اجتماعي https://dibarooz.ir/پيش‌بيني-رگبار-و-رعدوبرق-طي-۵-روز-آتي-د/ مديركل هواشناسي ، پيش بيني و هشدار سريع از پيش بيني رگبار و رعد و برق در برخي از نقاط كشور طي پنج روز آينده خبر داد. صادق ضياء در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، وي گفت: امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به ويژه بعد از ظهر و اوايل عصر ، در برخي …

مديركل هواشناسي ، پيش بيني و هشدار سريع از پيش بيني رگبار و رعد و برق در برخي از نقاط كشور طي پنج روز آينده خبر داد.

صادق ضياء در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، وي گفت: امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به ويژه بعد از ظهر و اوايل عصر ، در برخي مناطق جنوب و غرب كرمان ، جنوب و شرق بوشهر ، جنوب فارس ، جنوب سيستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق و شرقي هرمزگان شمالي ، احتمال جوشاندن ابرها. رعد و برق موقت و وزش باد شديد وجود دارد.

وي افزود: تا پنج روز آينده متناوب در ارتفاعات البرز مركزي مازندران ، شرق گيلان ، تهران و سمنان و روزهاي جمعه و شنبه (19 و 30 مرداد) در شمال شرقي آذربايجان ، شمال غربي آذربايجان و ارتفاعات اردبيل در بعد از ظهر و گاهي بارش هاي پراكنده در اوايل شب با رعد و برق و باد انتظار مي رود.

و مديركل سازمان هواشناسي ، پيش بيني و هشدار سريع ادامه داد: از شنبه تا اواسط هفته آينده به دليل جريان هواي شمالي در استان هاي ساحل خور ، به ويژه در دامنه ها و ارتفاعات ، گاهي باران پيش بيني مي شود. رعد و برق. پديده غالب در شرق كشور ، به ويژه در منطقه زابل ، وزش باد شديد در پنج روز آينده است كه گاهي با گرد و خاك همراه مي شود. همچنين شرق خليج فارس ، تنگه هرمز و درياي عمان تا سه روز آينده مواج خواهد بود.

ضياء درباره هواي تهران طي دو روز آينده تصريح كرد: آسمان تهران در روز جمعه (19 مرداد) صاف ، گاهي طوفاني در بعد از ظهر و نيمه ابري با حداقل دماي 25 درجه سانتيگراد و حداكثر دماي 37 درجه سانتيگراد و در روز شنبه (20 آگوست). هواي صاف تا قسمتي ابري ، وزش باد پيش از ظهر با حداقل دماي 26 درجه سانتي گراد و حداكثر دماي 37 درجه سانتي گراد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.